AJ debiteert

DDR
Wat kun je toch een vreemde zaken tegenkomen wanneer je aan het ruimen bent voor een verhuizing. Ergens, achter een bureau, onder het schuine dak in mijn logeerkamer en in de praktijk alleen met de nodige moeite bereikbaar, had ik een metalen kistje staan. Zo’n brandvast en af te sluiten metalen ding waar je waardepapieren e.d. in kunt bewaren.
Omdat ik druk doende ben om die zaken te inventariseren en zo(veel) mogelijk veilig weg te gooien, was dit kistje vandaag aan de beurt voor nadere inspectie. Ik wist nog wel ongevéér wat er in zou moeten zitten, maar niet tot in detail.
Deels heb ik blijkbaar wel nagedacht over wat ik er in zou moeten stoppen, maar deels ook niet. Althans, sommige zaken lijken me nu zinloos te zijn geweest.
Dat ik er mijn diploma’s, een notariële akte en destijds nog actuele spaarbankboekjes in bewaarde, ok. Maar die portemonnee met…

Ursprünglichen Post anzeigen 876 weitere Wörter

Kommentar verfassen

